-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Karty Edukacyjne WiemTo ZNAJDŹ RÓŻNICĘ 4+
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Cena przesyłki | 13 |
| Dostępność |
Mało
|
| Kod kreskowy | |
| EAN |
Zamówienie telefoniczne: 609513246
| Zostaw telefon |
ZNAJDŹ RÓŻNICĘ 4+
Karty WiemTo dla dzieci w wieku 4 lat +.
Zabawa, która uczy - bez klikania, bez przewijania.
Rozwój logicznego myślenia!
Zawiera 24 dwustronne karty z zadaniami rozwijającymi spostrzegawczość, koncentrację i logiczne myślenie. Idealny dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Karty rosną z dzieckiem – poziom trudności stopniowo wzrasta. Dzięki pracy z drewnianym patyczkiem (dołączanym do drewnianego pudełka WiemTo – sprzedawane oddzielnie), dzieci samodzielnie sprawdzają poprawność odpowiedzi. Jeśli wybiorą dobrze – karta wyskakuje! Jeśli nie – zostaje w pudełku.
Jak się bawić: karty należy włożyć do drewnianego pudełka WiemTo (należy kupić oddzielnie) i zaznaczyć drewnianym patyczkiem odpowiedź. Jeżeli jest prawidłowa dziecko kartę będzie mogło wyjąć; jeżeli błędna – karta zostanie w pudełku. Ten prosty mechanizm, da dzieciom poczucie sukcesu i zachęci do samodzielnego myślenia.
.
Karty WiemTo. ZNAJDŹ RÓŻNICĘ.
- Zestaw 24 kart edukacyjnych z 48 zadaniami.
- Znajdź różnicę.
- Karty do pudełka WiemTo.
- Bezekranowa zabawa.
- Rozwijają naukę koncentracji, logicznego myślenia.
- Wspierają samodzielność i pewność siebie.
- Wykonane z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów.
- Do zabawy w domu, na spacerze, w samochodzie.
- Dla dzieci w wieku 4 lat +.
Innowacyjne karty edukacyjne Montessori WIEMTO to połączenie nauki i zabawy, idealne do domu, podróży i gabinetu terapeutycznego. Rozwijają logiczne myślenie, koncentrację i motorykę małą, a mechanizm samokontroli sprawia, że dziecko uczy się samodzielnie. Doskonałe jako gra edukacyjna Montessori, nauka liczenia dla dzieci, poznawanie kolorów i kształtów. Sprawdzą się w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami, w terapii logopedycznej oraz w codziennej, radosnej zabawie.
Dlaczego warto go poznać:
Bez ekranów – czysta edukacyjna zabawa: idealne jako gra edukacyjna w podróży, w domu i przedszkolu.
Samokontrola i budowanie pewności siebie: mechanizm „Lochkasten” pozwala dziecku samodzielnie sprawdzić, czy odpowiada poprawnie – dobrze dopasowane karty wychodzą z pudełka, a błędne zostają w środku.
Wsparcie terapii i rozwoju: popularne w gabinetach jako karty do terapii logopedycznej, dla dzieci ze specjalnymi potrzebami czy trudnościami w koncentracji.
Proste w składzie, szerokie w zastosowaniu: modułowe tematy dostosowane do wieku – od 2–3 lat (np. kolory i kształty), po trudniejsze zestawy dla starszych dzieci (np. liczenie, dopasowywanie, logiczne myślenie).
Rozwijają motorykę małą oraz wprowadzają pojęcia: liczby, kolory, kształty, dopasowywanie obrazków, rozwój logicznego myślenia i pamięci.
Dane producenta
Kölner Lernspielverlag GmbH
Silcherstr. 13
50827 Köln
Germany
koelner@lernspielverlag.com